Dwa koczki ♥

Hejka! 
Długo mnie tu nie było :) Dzisiaj chcę wam pokazać jak zrobić popularną teraz fryzurę. Są to dwa koczki. Zobaczyłam je na zdjęciach z coachelli. Bardzo mi się one spodobały. Dużo osób pytało się mnie jak je zrobić, dlatego pokazuję. Mam nadzieję, że się spodoba :)


1.Najpierw oddzielamy górną część włosów, z których będziemy robić koczki:



2.Robimy z niej koka i spinamy dolną część włosów:



3.Rozpuszczamy włosy spięte u góry:


4.Zaczynamy robić dobieranego warkocza z jednej strony:





5.Formujemy małego koczka i z drugiej strony robimy wszystko tak samo:







6.Cieszymy z ładnej fryzury :)



bluzka-bershka



4 komentarze:

  1. Moje włosy są za krótkie na takie eksperymenty, ale podoba mi się efekt. Gdybym miał dłuższe to bym zrobił hahahah :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają u ciebie te koczki, ale myślę, że u mnie by one nie pasowały. ;)
    https://justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy też nie nadają się na taki eksperyment!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fryzura nie w moim guście ale przydatny post <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 . , Blogger