Pretty

maja 28, 2017

Hejka! 
Dzisiejszy dzień uważam za udany. Zrobiłam to co miałam zrobić i jest super. Jeszcze muszę poprawić parę ocen, aby mieć czerwony pasek. Trzymajcie kciuki. W komentarzach dajcie znać czy będziecie z paskiem, czy bez. Dzisiejsza stylizacja byłaby banalna, gdyby nie ta spódniczka. Ona robi całą stylizację. Jest ona z kolekcji festiwalowej. Te kwiatuszki na niej są po prostu urocze <3 






okulary-new yorker
bluzka-bershka
spódniczka-h&m
trampki-converse

,,Nie bój się dużego kroku. Nie pokonasz przepaści dwoma małymi.''







You Might Also Like

12 komentarze

  1. Ale masz piękne włosy!
    Wierzę ze ci się uda z paskiem!
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :)


    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/05/new-things-from-newchiccom.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się twoja stylizacja. Jest na wielki plus! ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Super outfit kochana! Ja sie nie przejmuje i nie stresuje tym aby miec za wszelka cene pasek. Ucze sie dobrze i to mi wystarczy. Buziaki

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna spódniczka <3
    Pozdrawiam :)
    http://ehyrinn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie te kwiatuszki na spódniczce są mega urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięęęęękna spódniczka! <3 Byłabyś zainteresowana wspólną obserwacją? Pozdrawiam :*

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń