Stylizacja festiwalowa

Hej!
Jak tam wakacje? Macie już jakieś plany? Jeśli tak koniecznie napiszcie w komentarzu, z chęcią poczytam :) 
A jak tam wyprzedaże? Upolowaliście już coś? Mnie się udało na razie tą spódniczkę z przeceną -66%. Ale mam nadzieję, że jeszcze coś wyczaję :D
Jak wiecie, albo nie wiecie, że w wakacje odbywa się dużo różnorodnych festiwali. Z tego powodu przygotowałam dla was post ze stylizacją właśnie w takim klimacie. Mam nadzieję, że wam się spodoba! 










koszulka-tally weijl
spódniczka-pull&bear
trampki-vans

''Docenisz kiedy stracisz. Stracisz jeśli nie docenisz.''

4 komentarze:

  1. Ja na swoje wakacje muszę jeszcze trochę poczekać. Co do wyprzedaży to właśnie niedługo mam zamiar się na nie wybrać i kupić coś fajnego. Spódniczka bardzo ciekawa. Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w tej spódniczce <3

    http://martynakochanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja! <3

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. You look amazing! And those skirt looks so cute, love how you styled it :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 LovelyPink , Blogger