Sukienka w paski

lipca 22, 2017

Hejka! Jak tam wakacje? Byliście już gdzieś, czy dopiero się wybieracie? Napiszcie w komentarzu! :)
Dzisiaj stylizacja bardzo wygodna, ale dziewczęca. Przewiewna sukienka z modnymi paskami, jak najbardziej na tak! :D Kombinowałam trochę z włosami, żeby było coś innego. Mam w planach zrobić post z pielęgnacją włosów. Na zdjęciach są one naturalne :) Napiszcie czy chcielibyście taki post, ponieważ wiem, że dużo dziewczyn zmaga się z kręconymi włosami. A teraz zapraszam do zdjęć :)  






sukienka-mohito
łańcuszek-apart
buty-vans

,,Nie przejmuj się, jeśli usłyszysz o sobie nieprawdziwe plotki, bo plotki wymyślają ludzie, których zżera zazdrość.''

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Ślicznie wyglądasz :* Fajnie by było zobaczyć taki post dotyczący pielęgnacji włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze ale śliczne zdjęcie, super krój sukienki taki zwiewny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz w tej sukience ;)
    http://wiktoriaszewczyk.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja i bardzo ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna sukienka, ładnie wyglądasz. Ciekawe kiedy wrócą do nas te ciepłe dni... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne przełamanie eleganckiej kiecki poprzez założenie do niej tenisówek :))

    http://martynakochanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukienka

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz przepiękne włosy!! J mam takie falowane więc od pewnego czasu prostuję:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka. Z daleka nie widać ze to paski. Śliczna

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka jest bardzo ładna :) Cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sukienka śliczna, też bardzo takie lubię, a ostatnio odkryłam, że Mohito ma idealny rozmiar dla mnie, więc coraz częściej tam kupuję. ;)
    a z wakacji właśnie wczoraj wróciłam i już trochę za nimi tęsknię. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta sukienka jest bajeczna, naprawdę przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia ☺ sukienka mega ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega post! Ślicznie wyglądasz :) https://veronicanowicka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń