Scotland

Hejka! Dzisiaj przychodzę do was z postem wakacyjnym. Co prawda wakacje się już skończyły, ale i tak chciałam pokazać wam gdzie je spędziłam. gdyż była to przepiękna Szkocja, a dokładniej Inverness. Mam nadzieję, że taki post się wam spodoba :)


1. W drodze z Glasgow do Inverness już można było zobaczyć piękne widoki gór:




2. Rynek w Inverness bardzo mi się spodobał, gdyż panuje tam niesamowita atmosfera: głośna muzyka, lampki zawieszone pomiędzy budynkami, ludzie przedstawiający swoje talenty, w ogóle te stare budynki mają już swój urok. Jest też tam dużo turystów, ponieważ jest to turystyczne miasto i możemy spotkać na ulicy ludzi m.in z Japonii, Francji, Niemczech i wielu innych. 







3. Zatoka w Inverness: 







4. To co w Szkocji najbardziej trzeba zobaczyć to zamki: 




5.Na wycieczki jeździliśmy też poza Inverness i teraz pokażę wam parę miejsc, gdzie byliśmy:

Dores Inn - przepiękne miejsce <3 




 Wodospady nad Loch Ness: 





Invermoriston:





A na koniec gość specjalny, czyli straszny Nessi :D 












41 komentarzy:

  1. oo jakie piękne miejsca! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia i miejsce bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcioszki Marlenko :) wujo pozdrawia serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia piękne! Planuję się wybrać do Szkocji. Nie teraz ale na pewno :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę że wakacje Ci się udały.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne widoki, piękne miejsca!:)
    obserwuję i liczę na rewanż!
    https://klaudynkasb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Zostaną Ci wspaniałe wspomnienia na całe życie 🌞
    Pozdrawiam cieplutko 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne wakacje ;)
    Zostaną ci wspaniałe wspomnienia ;)
    Zapraszam do siebie ;) http://kerolweber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. o jeju, ale ci zazdroszczę! Kiedyś tam dotrę ♥ Cudowne zdjęcia, miło się ogląda! Buziaki! :*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę podróży ♥️😀

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie bym pojechała do Szkocji, pozwiedzać zamki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow - nigdy tam nie byłam a wygląda pieknie. Świetna wyprawa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo Ci zazdroszczę, może i mi będzie dane zobaczyć wszystkie te piękne miejsca!

    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe miejsca zwiedziłaś. :) Ładne zdjęcia.

    Mój blog, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. Pozazdrościć podróży, śliczne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia i jeszcze piękniejsze włosy! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia :)
    Szkocja cudowny kraj! <3
    Pozdrawiam!

    Obserwujemy? Daj znać u mnie.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuje jako Natka! czekam na Ciebie! <3

      Usuń
  18. Piękne zdjęcia kochana! :*
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne miejsce, widoki świetny i super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne stylizacje:) naprawdę przepiękne miejsce, na pewno warto odwiedzić

    OdpowiedzUsuń
  21. piekne widoki :) dzięki nim miejsca są o wiele bardziej klimatyczne :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale tam pięknie!

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie byłam w Szkocji, ale swoim postem zachęciłaś mnie do odwiedzenia jej!
    nightmareskillme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne miejsce! Ja niestety w Szkocji nigdy nie byłam :( pozdrawiam, amsoff.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne miejsce! Ja niestety w Szkocji nigdy nie byłam :( pozdrawiam, amsoff.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow jak tam jest ładnie!
    Masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zachwycające widoki, śliczna jesteś :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  28. to przedostatnie zdjęcie skradło moje serducho! <3 a poza tym prześliczne są te widoki :) o tak, Szkockie zamki są wspaniałe i głównie z nich ten kraj słynie
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczne zdjęcia!!
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Cos czuje ze o Tobie bedzie kiedys glosno ;D super foty

    OdpowiedzUsuń
  31. oo jak super! piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 . , Blogger